1/22/2016

Faktoja

Jotenkin tuo tekemisenpuute sai mulle idean et kirjotan musta faktoja. Jos joku mut tunnistaa voi sen sit pitää omana tietonaan kiitos.

Olen energiajuoma addikti.
Asun omakotitalossa keskellä metsää. 
Mulla on kaks kissaa. 
Olen 25vuotias
 Mulla on lievä lukihäiriö
 Masennusdiaknoosi on ollu kohta 10vuotta
 Syön ahdistukseen lääkkeitä jokapäivä
En syö aamuisin aamupalaa (pitäisi opetella)
 Innostun aina hetkeksi parantamaan elämänlaatuani (liikunta, ravinto yms)
 En harrasta liikuntaa (olen sohvaperuna)
 Rakastan rauhallisia aamuja
Vihaan kiirettä
 Mun pitää tietää rutiinin sekottajat viikkoa ennemmin ( lähtö johki,miehen menot yms)
Ahdistun suurista ihmismassoista.
 En tykkää talvesta muutakuin takassa saa pitää valkeaa,voi juoda paljon teetä ja kynttilät
 Poltan tupakkaa (pitäisi kyllä lopettaa)
Olen seurustellut miehen kanssa nyt yli vuoden. 
Telkusta katon mieluiten rikos-sarjoja ja dokumentteja
 Olen yöihminen
Vihaan aikaisia herätyksiä (joita ei onneks ollut aikoihin)
 Sukuni on minulle läheinen
 Olen peliriippuvainen
Omistan paljon elokuvia ja kirjoja
Suurin osa ystävistäni on jätkiä
 Olen työtön ja saamaton
 Kehossani on tatuointeja ja lävistyksiä
Vihaan hammaslääkäriä ( sen takia hampaita särkee usein)
Olen ollut omasta halusta osastolla 17vuotiaana kaksi viikkoa
 Tykkään kirpputoreista
Asun pohjanmaalla
 Jos joskus saan lapsen haluan että siitä tulee poika
Joskus ärsyttää kuin mies on kuin AD/HD diagnoosin saanut virtaihminen
Olen joissakin asioissa laiska
 Rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä
Vihasin ennen tätä yksinäisyyttä, nyt osaan joskus jopa pitää siitä
 Teen paljon palapelejä 
Vituttaa kun ihmiset eivät sano asioitaan suoraan
Vihaan ns. pintaliitäjä ihmisiä (onko se yhdys-sana?)
 Tykkään puhua ihmisten kanssa syvällisiä
Meikkaan harvoin





Ei kommentteja: