1/31/2016

Hyvä viikko

Takana on ihan hyvä viikko. Oon saanu energiajuomaan kittaamisen lopetettua ja alannu juomaan teetä. Sain jotain ns. puuseppä hommia joka perjantaiksi ja kela maksaa matkakorvaukset. Huomenna pitäs mennä kirjottamaan sopimus.

Yhtenä päivänä nukuin yli 12h ku ei vaan huvittanu nousta. Naapurin hevoset oon käyny juottaas joka päivä mistä saa energiaa mukavasti aamuun. Masentanut ei ole kertakaan ja ahdistanut vain kasvavasta laskuvuoresta mikä on pakko alkaa maksamaan pois.

Huomenna vois sopimuksen kirjotuksen jälkeen käydä mummolassa. Ens kuus ne menee Viroon yöks niin hoidan niitten kaks kissaa,koska olen suvusta lähimpänä asuva.(42km) 

Mies oli eilen kokopäivän hommissa että saadaan öljylasku maksuun ja tän päivän se on mun kans ku tulee vaan kaupasta. Tänään olis tarkoitus tehä yhes ruokaa ja kattoa meijän sarjaa eteenpäin(Castle)

Pääsen terveystarkastukseen uuden kuntoutustyön johdosta ja saan vihdoin valittaa jollekki mun ainaisista selkä- ja niskakivuista. Saan myös udella onko tällä päikkäkunnalla mitään terapiapaikkaa koska mun menneisyyden pohtiminen jonkun ammattilaisen kans ois ihan jees.

Eniten tässä hyvässä elämänfiiliksessä pelottaa se että koska taas tulee romahdus? Yritän silti nauttia hyvistä asioista ja energisyydestä vielä kun sitä tunnetta on.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

energiajuomat pitäs kieltää lailla :)